اگر شما فقط با اتوماسیون بازاریابی شروع کنید, سپس احتمالا شما آماده برای شروع به یادگیری چگونه شما می توانید آن را برای تقویت روابط مشتری و بهبود تولید سرب و افزایش ROI استفاده. پس از همه، همین دلیل است که شما سرمایه گذاری در بازاریابی اتوماسیون در وهله اول این نیست؟
اولین گام برای دیجیتال واقعا موثر بازاریابی برنامه اتوماسیون ساختمان ادغام ایمیل جستجو، اجتماعی، CRM، و تجزیه و تحلیل سیستم های وب است. از آنجا، اتوماسیون بازاریابی شما ساده کردن فرآیندهای کتابچه راهنمای کاربر به طور سنتی مانند مشتری تقسیم بندی ایمیل بازاریابی, و مدیریت کمپین می تواند کمک کند.
بیشتر بدانید: شما رفتن به بازاریابی اتوماسیون واژه نامه
می خواهید برای تبدیل به اتوماسیون بازاریابی حرفه ای? آغاز شده توسط زیر ده مرحله زیر، (رایگان!) با ما جدید الهام دریافت تسلط بر هنر اتوماسیون بازاریابی کاغذ سفید.
- انتخاب ابزار اتوماسیون بازاریابی — و نحوه استفاده از آن. اکثر ارائه دهندگان بازاریابی اتوماسیون کتابخانه گسترده ای از منابع برای شروع کاربران است. شرکت در کلاس های آموزشی آنلاین یا اگر شما ترجیح می دهند به سرعت خود را یاد بگیرند، بنابراین شما می توانید یاد بگیرید چگونه به دریافت بیشتر از ابزار جدید خود را مبتنی بر وب آموزش آموزش گزینه های یا آموزشی رایگان دنبال.
- ادغام CRM موجود خود را با ابزار اتوماسیون بازاریابی خود را به منظور همگام سازی داده های سرب چشم انداز و مشتریان در سراسر سیستم عامل. با ادغام این شما قادر خواهید بود به نمایش همه چشم انداز فعالیت خود را از درون خود CRM، به طور خودکار منجر به استفاده از تیم فروش و بیشتر اختصاص دهید.
- آزمایش با autoresponders توسط خودکار ایمیل ساده و تکراری. از آنجا که بارها و بارها از خوش آمدید و تشکر از شما ایمیل فرستاده خواهد شد، همانطور که شما بدست می آورید مشترکین جدید و پیروان آنها را مناسب برای تست آب اتوماسیون بازاریابی است. آزمایش با autoresponders (ارتباطات الکترونیکی که به طور خودکار ارسال می شوند هنگامی که چشم انداز عمل خاص، مانند کاغذ سفید دانلود) برای دیدن انواع پیام های شما به طور خودکار می تواند.
- سعی کنید برخی از تکنیک های شخصی ایمیل های ساده مانند رشته های جایگزینی را برای ویژگی های مشترک از پیش تعیین شده با استفاده از. اگر CRM خود را با پلت فرم اتوماسیون بازاریابی خود را یکپارچه کرده اید شما باید مقدار زیادی از اطلاعات شما می توانید شروع personalizing ارتباطات، به جای ارسال ایمیل عمومی انفجار به هر کس که در بانک اطلاعاتی شما.
- اولین پست اجتماعی خود را برنامه ریزی کنید. استفاده از بازاریابی اتوماسیون به شروع هر دو فوری ساخت و برنامه ریزی اجتماعی به همه شما کانال مختلف اجتماعی، همه در درون همان رابط پست. فقط به یاد داشته باشید به پس با پست های برنامه ریزی شده است که شما هرگز خود را شبکه های ورود به آن عادت — مخاطبان خود انتظار دارد که هنوز هم بشر در پایان پیام های اجتماعی.
- اطلاعاتی که شما نیاز به جمع آوری برای کمپین های بازاریابی خود را تشخیص دهد. شروع با نام و نام خانوادگی و آدرس ایمیل و سپس رفتن از وجود دارد. اگر شما همیشه می خواستم برای شروع یک باشگاه تولد، به عنوان مثال، مطمئن شوید که شما جمع آوری می اطلاعات لازم را (به عنوان مثال، تاریخ تولد) به آن را. اما به یاد داشته باشید که مردم دوست ندارند به احساس interrogated، پس محدود به فرم های خود را به اطلاعات شما نیاز به جمع آوری، به جای اطلاعات شما می خواهم برای جمع آوری.
- گوگل آنالیز و گوگل Adwords با ابزار اتوماسیون بازاریابی خود را به تمام معیارهای مهم خود را به یک سیستم واحد یکپارچه. با استفاده از این اطلاعات، شما قادر خواهید بود برای دیدن جایی که چشم انداز خود را از آینده و تبدیل امتیاز خود را در سطح فردی. در این مرحله شما نیز برای ایجاد شاخصهای کلیدی عملکرد (KPIs) که برای ردیابی و اندازه گیری موفقیت استفاده کنید می خواهید.
- ساختمان اساسی است فرود صفحه ایمیل قالب و فرم با استفاده از صنعت پذیرفته بهترین شیوه آغاز خواهد شد. بسیاری از ارائه دهندگان اتوماسیون ارائه خدمات پیاده سازی است که شما را از طریق ایجاد این دارایی از طراحی قالب برای محتوای موجود در هر راه. صفحات فرود و فرم ضروری به نسل, تا آن را حیاتی برای شروع به ساخت آنها را به حق دور است.
بیشتر بدانید: ایجاد تقاضا (Demand Generation)
شروع به نظارت بر فعالیت های بازدید کننده و چشم انداز با وارد کردن کد پیگیری اساسی بر روی سایت خود. اطلاعات دانه (جمع آوری شده توسط خود سیستم اتوماسیون بازاریابی) سوخت است که قدرت موتور اتوماسیون بازاریابی این گامی مهم به آدرس ممکن است است.
مبارزات انتخاباتی خود را اولین قطره ای ساخت. قطره ای بازاریابی یا پرورش سرب سرب قدرتمند ابزار تولید است که با یک سری از ارسال “چکه پیام های ایمیل به چشم انداز خود را در طول زمان” است. حتی ساده ترین کمپین قطره ای می تواند کمک به نگه داشتن خود را بالای شرکت ذهن، آن زمان برای آنها را وارد چرخه خرید بنابراین چشم انداز خود را آشنا با محصول یا خدمات شما هستند.
می خواهم به یاد بگیرند که چگونه شما می توانید حتی بیشتر با اتوماسیون بازاریابی پیشرفته است؟ اتمام کامل تسلط بر کاغذ سفید هنر اتوماسیون بازاریابی است که از طریق یک فرایند 3 مرحله برای خودکار کردن کمپین های بازاریابی خود را پیاده می رود.